13 marca 2016

Kosmetycznie: wish list - kolorówka


Dziś miała się pojawić aktualna pielęgnacja ciała, ale napisałam o niej tydzień temu w "codziennej rutynie". Dlatego dziś pokażę kilka kosmetyków, które bym chciała. Może nie konkretnie te pokazane na zdjęciach, ale spełniające to samo zadanie. 


Rozświetlacz - mam już róż i bronzer, ale tego kosmetyku mi brakuje. Nie wiem, czy umiałabym się nim posługiwać, ale chciałabym spróbować. Myślę o czymś z niższej półki cenowej, ponieważ nie wiem, czy efekt na mojej buzi będzie mi się podobał. 


Paleta do konturowania - mogłabym wtedy zabierać ze sobą jedną rzecz a nie piętnaście tysięcy. Chciałabym, żeby były w niej korektory, bo nie posiadam żadnego, a z drugiej strony nie używam ich często, więc byłaby dobra mała ilość. 


Kosmetyki do brwi - cienie, kredki, cokolwiek. Używam na razie tylko cieni, takich zwykłych do oczu. W miarę sobie nimi radzę, ale wiadomo - nie zastąpi to dobrego kosmetyku. Dlatego chciałabym paletkę do brwi i jakąś kredkę. 


Kolorowe cienie - zawsze maluję się takimi neutralnymi. A czasem mam ochotę na coś bardziej kolorowego. Taka paletka jak na zdjęciu byłaby idealna do moich makijaży. 


Zastaw pędzli - posiadam trzy kilkuletnie pędzle. Dlatego chciałabym coś nowego, a jednocześnie dobrego. Z drugiej strony, żeby nie był to zbyt duży wydatek. Widziałam promocje w Oriflame i chyba skorzystam. 


Kredki do oczu - co tu dużo pisać - powód ten sam co w cieniach do oczu. Mam mało kolorów. 


Matowy lakier do paznokci - na razie mam jeden w odcieniu nude. Chciałabym te z Golden Rose, ale niestety w mojej drogerii się skończyły. A bardzo lubię takie wykończenie... 


A wy jakie kosmetyki byście chciały? 


18 komentarzy:

  1. Rozświetlacz to cudowny kosmetyk i na pewno polubisz efekt jaki daje na skórze. Polecam ten z Lovely,jest świetny a kosztuje grosze :) Cienie do brwi polecam Catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) roświetlacz pewnie kupię ten, o którym mówisz :) nie wiem jeszcze jak z cieniami :)

      Usuń
  2. Ja od tygodnia chodze do Rossmanna w poszukiwaniu paletki do konturowania. Ale panie nie dokładają nowych produktów Wibo ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten rozświetlacz z Wibo jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już powoli wypatruje słynnej promocji a Ross;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozświetlacz Wibo polecam, zdecydowanie warto go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam fioła na punkcie pędzli, ale wole kompletować te droższe :)

    Kochana czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o matowe lakiery, to polecam miss sporty. Nie dość, że tanie, dostępne, to jeszcze dobrze się trzymają.
    http://would-be-vikings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam kilka matowych lakierów z GR i jestem zadowolona, chociaż mogłyby się dłużej utrzymywać na paznokciach ;)

    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam ten pólmatowy i trochę się na nim zawiodłam :(

      Usuń
  9. Też przydałby mi się rozświetlacz, choć mam o nim dokładnie takie samo zdanie. Bronzer i róż mam, a z rozświetlaczem nie mam żadnego doświadczenia. Podoba mi się jednak jego efekt u innych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam dokłądnie takie samo zdanie jak ty ;)

      Usuń