23 marca 2016

Od kuchni: jajecznica zapiekana w bułce


Jajecznica zapiekana w bułce to bardzo prosty przepis. Potrzeba do niego niewiele składników oraz umiejętności. Z za to można się najeść i całkiem nieźle smakuje. Jajecznicę lubię tylko w tej formie. 



Potrzebujemy: 

bułkę
jajko
cebulę
ser
szynkę
szczypiorek
ojej


Robimy tak:

Cebulę siekamy, podsmażamy na oleju. Szynkę kroimy w małe kawałki i dodajemy na patelnię. Następnie wbijamy jajko i podsmażamy, ale tak, żeby było jeszcze troszkę płynne. 

Z bułki odkrajamy czepek i wyciągamy środek. W środek dajemy jajecznicę. Przykrywamy to serem w paskach. 

Pieczemy w piekarniku w 150 stopniach przez kilka minut. Bułka robi się chrupiąca, a jajko się "dosmaża". 

Po wyciągnięciu posypujemy posiekanym szczypiorkiem. 

Smacznego :) 

Poniżej przepis w zdjęciach. 











16 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na niebanalne śniadanie! Ja kiedyś robiłam tak jajko sadzone:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spróbuję jutro na śniadanie :D
    http://would-be-vikings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No w ten sposób nie próbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne , muszę zrobić bo wygląda pysznie !;)
    Mogę prosić o poklikanie w 3 ostatnie linki ?? http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/drugie-zamowienie-z-dresslink.html

    Bardzo mi pomożesz;) Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale narobiłaś mi smaka na taką bułę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie próbowałam jajecznicy w taki sposób, ale na pewno zrobię:) Musi być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń