26 marca 2016

Twórczość ostatniego czasu


Przyznaję bez bicia, że miałam dłuuuugą przerwę od rysowania. Bo ciągle: nie mam co rysować, nie wiem, czym rysować itd. Aż w końcu nie wytrzymałam i stwierdziłam, że będę rysować byle co, byle czym, byleby tylko rysować. Dzięki temu znów wbiłam się w rysowanie i robię to teraz częściej. Na dole pokarzę wam też kolejne dwie strony albumu DIY, który robię. Muszę tylko po Świętach wywołać zdjęcia ;)


Jakość niektórych rysunków pozostawia wiele do życzenia, ale nie zrażajcie się. Muszę znów trochę poćwiczyć i będę rysować jak wcześniej :)












Mam nadzieję, że z czasem moja twórczość będzie lepsza :)

8 komentarzy:

  1. Świetne! Zwłaszcza ten drugi <3

    OdpowiedzUsuń
  2. wooow niesamowicie jest i tak :3 chciałabym umieć tak rysować :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to próbuj :) wszystkiego można się nauczyć ;)

      Usuń
  3. Masz rację, rysuj cokolwiek i czymkolwiek, rozwijaj się, a będziesz lepszym artystą:).
    http://would-be-vikings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń