20 marca 2016

Tygodniowe wyzwanie: Żywienie



Przez ostatni tydzień udowadniałyśmy sobie, że jesteśmy ważne. Ale być może czytają tego bloga jacyś mężczyźni i także chcieliby wziąć udział w wyzwaniu? Dlatego kolejne będzie bardziej uniwersalne: żywienie. A konkretnie: zdrowsze żywienie. 


Podsumowanie poprzedniego wyzwania

Dzień 1. 

Znajdź sobie coś, co bardzo lubisz robić. I zacznij.

Dobra. Co zaczęłam? Dokładniej planować czas. Podoba mi się to. Jestem dzięki temu bardziej zorganizowana. 

Dzień 2. 

Uprzyjemnij sobie następne dni jednym małym zabiegiem.

Zrobiłam spa dla dłoni. Najpierw relaksacyjna kąpiel, peeling, a na koniec krem. Dzięki temu moje dłonie były miłe i przyjemne w dotyku. 


Dzień 3. 

Odkryj na nowo. Makijaż. Którego dawno nie robiłaś. 

Dawno nie malowałam kresek. Więc są 



Dzień 4. 

Ubierz się. 

Wynalazłam czarną luźną bluzkę z szafy i usłyszałam parę komplementów.  

Dzień 5. 

Zrób coś całkiem nowego. 

No to zrobiłam album scrapbookingowy :) No dobra. Na razie to po prostu album, ale będzie lepiej. 


NOWE WYZWANIE

Dzień 1. 

Przez jeden cały dzień nie jedz słodyczy. Nic słodkiego. Żadnych ciastek, batoników, babeczek, placków (będzie na to czas w Niedzielę Wielkanocną) - teraz stop. 

Dzień 2. 

Zjedz ciekawe śniadanie. Zabłyśnij kreatywnością. Nie będę tu podpowiadać. Niech każdy znajdzie coś dla siebie. 

Dzień 3. 

Zjedz coś zdrowego. Może coś zbożowego? Z owocami? Warzywa? Cokolwiek. Jedna porcja takiego zdrowia dziennie, to coś bardzo dobrego dla naszego organizmu. 

Dzień 4. 

Przez cały dzień staraj się jeść zdrowo. Pięć posiłków. Dużo picia. Warzywa i owoce. Nabiał dwa razy dziennie. Nie za słono. Nie za tłusto. 

Dzień 5. 

Wymyśl swoją potrawę i ją ugotuj. Puść wodze fantazji. 


Będzie tylko pięć wyzwań. Wiadomo - nie każdy ma zawsze czas. Jeśli będziecie chcieli się podzielić efektami - piszcie na email: kajaroszewska@gmail.com  chętnie zobaczę :) 

6 komentarzy:

  1. Ja teraz postanowiłam prowadzić to wyzwanie nie tylko przez tydzień, ale też resztę życia :P
    Czas się wreszcie wziąć za siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Każde wyzwanie fajniejsze od poprzedniego! Gratuluję, że udało Ci się wykonać poprzednie:)
    http://would-be-vikings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń