28 marca 2016

Wyzwanie tygodniowe: Wprowadzamy wiosnę


Kolejne wyzwanie za nami, a za razem przed nami. Tym razem powitamy wiosnę. Trochę późno, ale dopiero teraz zrobiło się ciepło i da się odczuć tą prawdziwą wiosnę. 



Podsumowanie poprzedniego wyzwania

Dzień 1. 

Przez jeden cały dzień nie jedz słodyczy. 

Udało mi się zrobić to dwa razy w tym tygodniu z czego jestem zadowolona, aczkolwiek chciałabym je ograniczyć jeszcze bardziej. Małymi krokami staram się zmierzać do celu.  

Dzień 2. 

Zjedz ciekawe śniadanie. 

Nie zabłysnęłam kreatywnością - niestety. Wielkanocne śniadanie jednak było miłym odstępstwem od moich norm. 

Dzień 3. 

Zjedz coś zdrowego.

Do łask wróciły: owoce, wafle wielozbożowe, płatki owsiane, musli. 

Dzień 4. 

Przez cały dzień staraj się jeść zdrowo. 

Tutaj pojawił się problem, aczkolwiek w niedzielę udało mi się to zrobić. Jeśli można policzyć babkę do zdrowych posiłków :)

Dzień 5. 

Wymyśl swoją potrawę i ją ugotuj. 

Wstawiałam wam przepis na jajecznicę zapiekaną w bułce :)

NOWE WYZWANIE

Dzień 1. 

Zapachy. Wprowadź do domu jakiś przyjemny zapach. Mogą być to świeże kwiaty, owoce, odświeżacz powietrza, świeczka. Niech przypomina ci wiosnę. 

Dzień 2. 

Coś żywego. Może to być roślinka kupiona w ogrodniczym. Kwiaty zerwane gdzieś na polu (z tego co widziałam, u mnie już coś tam stara się rosnąć). Chociażby ładnie ułożone trawy. No cokolwiek. 

Dzień 3. 

Powietrze. Wywietrz dokładnie wszystko, co można. Przetrzep pościel, szlafrok, kocyk i poduszkę, a nawet Kota. Takie odświeżenie pomoże ci w odczuciu wiosny i będzie miłym wstępem do kolejnego wyzwania (ale ciii... to tajemnica). 

Dzień 4. 

Zadbaj o siebie na wiosnę. Wyciągnij kolorowe ubrania. Pomaluj ładnie paznokcie. Wyszoruj pięty by ładnie prezentowały się w butach. Manicure, pedicure, włosocure, ciałocure, spa mile widziane. 

Dzień 5. 

Odetchnij pełną piersią. Wyjdź na spacer (np. z kotem, z mężczyzną, z sobą samą). Usiądź w parku i poczytaj. Przewietrz się. Zrób kilka zdjęć i wyślij mi. Chętnie zobaczę, jak spędzacie ten jeden dzień miło na dworze. 

Będzie tylko pięć wyzwań. Wiadomo - nie każdy ma zawsze czas. Jeśli będziecie chcieli się podzielić efektami - piszcie na email: kajaroszewska@gmail.com  chętnie zobaczę :) 

10 komentarzy:

  1. Podoba mi sie i na pewno coś u siebie zaadoptuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może spróbuje :D ostatnio nic mi się nie chce ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też, ale ciągle szukam natchnienia ;)

      Usuń
  3. ja bym chciała rzucić słodycz ena miesiąc.. ale nie jestem w stanie :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam zamiar napisać wpis, jak do tego dojść... gdy już mi się uda ;)

      Usuń
  4. Świetne! Na pewno wdrożę u siebie :)

    Widzę, że jedziemy na tym samym wózku, bo u mnie trwa już 2 tydzień wyzwania dla blogerów przywołujące wiosnę :) Może się skusisz? :)

    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już chciałam napisać, że się przyłączam, ale juz wykonałam wszystkie zadania, nie wiedząc nawet o wyzwaniu :D
    http://would-be-vikings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń