1 kwietnia 2016

30 dniowy plan dokończenia powieści


Od grudnia poprawiam fragmenty, które już napisałam. Dodaję parę nowych i wyrzucam te, które jednak nie pasują. Ale tak po za tym, to powieść stoi w miejscu. A ja poświęcam jej bardzo mało czasu. Chciałabym to zmienić, dlatego w mojej głowie zrodził się plan, a zarazem wyzwanie. 


Kwiecień jest dla mnie w tym roku takim miesiącem pobudki. Dopiero co zaczyna się wiosna, więc pogoda skłania do działania. Mam 30 dni. Kwiecień ma 30 dni. Moje wyzwanie dla mnie także ma 30 dni. 

Nie wierzę w cuda i nie zdziwię się, jeśli mi się nie uda zrealizować planu do samego końca. Jednak wierzę w siebie i (jak na razie) mam mnóstwo motywacji. Czego bym chciała? Chciałabym ukończyć pisanie powieść w 30 dni. 

Jak mam zamiar to zrobić? 

  • Dziś dokończę przepisywać fragmenty do zeszytu. Tak dostanę spójną całość,  która jednak nie kończy się jeszcze. Będę musiała dopisać parę rzeczy. 
  • Dam sobie 10 dni na przepisanie wszystkiego na komputer. Nie wiem, czy zdążę, ponieważ mam już dość długą historię, aczkolwiek postaram się. Będę pisać w każdej wolnej chwili. 
  • Zostanie mi 19 dni. Przez ten czas będę chciała dokończyć treść. Zapiszę sobie krótki opis na kartce. Potem będę rozwijać historię, aż uzyskam minimum moje upragnione 200 stron. Nie wiem, ile dokładnie mam teraz, ale czuję, że około 100 będzie. 
Na koniec przeczytam całość i wyślę ją kilku osobom do przeczytania. Inni będę mieli swoją perspektywę i mogą wyłapać pewne rzeczy lepiej niż ja. 

Myślę, że mam szansę to zrobić. Chcę dać z siebie wszystko. 

4 komentarze:

  1. Powodzenia :) Ciekawy pomysł z pisaniem, też lubię tylko raczej wiersze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wszystko, ale łątwiej mi pisać prozę ;)

      Usuń
  2. Powodzenia! Muszę przyznać, że mnie zainspirowałaś, bo sama kiedyś dużo pisałam i też byłam w trakcie pisania powieści, ale niestety zrezygnowałam. Może spróbuję znowu coś stworzyć, chociaż jakieś opowiadanko :D.
    http://would-be-vikings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń