23 kwietnia 2016

Akademia Kobiecości: torebka


Zacznę od tego, że w mojej torebce nigdy nie miałam tego, co jest mi potrzebne. Dlatego wzięłam się w garść i znalazłam w domu rzeczy, które zawsze lub często mi się przydają i zrobiłam taką listę, co potrzebuję mieć przy sobie każdego dnia.



Moja torebka nie jest duża. Do szkoły mam o wiele większą. Ta jest idealna na inne wyjścia, ponieważ mieści wszystko, co potrzebuję. Ważne jest dla mnie, by w torebce gościł ład i porządek, bo nie lubię, gdy nie mogę czegoś znaleźć.Ogólnie zawsze mam problem ze znalezieniem w niej telefonu. łatwiej mi  znaleźć inne rzeczy. Dlatego też wszystko układam tak, by się nie przewracało, nie mieszało i było na widoku. 


Książka to obowiązkowy punkt. Jeśli gdzieś czekam, jadę autobusem, cokolwiek - czytam. Wczoraj kupiłam także notes z ołówkiem i służyć mi on będzie na zapisywanie wszelkich pomysłów. Często się denerwowałam, bo nie miałam w czym zapisać myśli, więc teraz znalazłam rozwiązanie. Okulary przeciwsłoneczne zaczęłam nosić ze względu na jazdę samochodem, gdzie czasem bez nich się nie da. Mam je w ładnym pudełeczku. Krem do rąk to kosmetyk, którego zawsze najbardziej potrzebowałam i nigdy nie miałam pod ręką. Teraz już nie muszę się denerwować suchymi dłońmi. Szczotka do włosów wiadomo po co. Przydaje się tylko gdy mam rozpuszczone włosy. Portfel z biletem miesięcznym, dokumentami, kartą biblioteczną. Mała kosmetyczka, w której trzymam: żel do mycia rąk bez użycia wody (działa), leki, jednorazowe foliowe rękawiczki, gumki do włosów, plastry i pomadkę. Do tego mam jeszcze miniaturę perfum. Moje całe by mi się nie zmieściły, a takie 11 ml jest idealne. 



Co byście jeszcze dodały do tego? Może o czymś zapomniałam i z chęcią to włożę do torebki :) 

4 komentarze:

  1. U mnie podobnie, najgorzej że lubię małe torebki ale w większośći przypadków muszę brac ze sobą dużą ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja był dołożyła jeszcze chusteczki higieniczne i pilniczek do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzień po tym, jak to napisałaś, złamałam paznokieć i przydałby się pilniczek ale go nie miałam ;D

      Usuń