27 kwietnia 2016

Moje sportowe postępy w kwietniu


Sport w kwietniu to moje osiągnięcie. Nie był jakoś bardzo męczący, bo nie chciałam. Chciałam móc go polubić więc tak zrobiłam. I dość sporo osiągnęłam. Sam fakt tego zdjęcia to osiągnięcie, ponieważ miałam problem z taką pozycją. Wciąż nie jest idealnie, ale jest lepiej. 


Co ćwiczyłam?
  • pupę, nogi, brzuch i ręce
  • rozciąganie do szpagatu
  • gimnastykę artystyczną
  • jogę
Rozciągałam się z Flexiline na zmianę bez niej. Co dzień zmieniały się ćwiczenia na poszczególne części ciała, a joga i gimnastyka artystyczna bez zmian - dzień w dzień. Zdjęcia zrobię, gdy tylko będę mogła zrobić na dworze bo będzie w miarę cieplej. Na razie jest okropna pogoda. 

Moje sukcesy
  1. 3/5 pozycji z gimnastyki artystycznej zaczęły mi powoli wychodzić
  2. 22 asany z jogi opanowałam w sposób satysfakcjonujący, ale będę je wciąż doskonalić. Zostało mi mi jeszcze 19
  3. Zwiększyłam swoją wytrzymałość, teraz robię np. 30 przysiadów, a robiłam 10; jest 20 pompek a było 5-10.
  4. Do szpagatu brakowało mi 27 cm, a teraz brakuje mi 11,5 cm. 
  5. Odległość stóp od końca maty (im większa, tym bliżej do szpagatu) było: 13 cm, jest 24. 
  6. Odległość palców do ziemi w staniu (im mniej tym lepiej) było: 6, jest -13. 
  7. Odległość głowy od nóg przy złączonych nogach w siedzeniu (im mniej tym lepiej) było: 20, jest 10. 
Widzę sukcesy i jestem z nich zadowolona. Jak tylko uda się pogoda to zrobię zdjęcia tego wszystkiego i wam pokarzę. Zaczynam układać grafik na maj. 

A! Najważniejsze!

W kwietniu ćwiczyłam codziennie. Weszło mi to tak w nawyk, że gdy nie miałam czasu po szkole, ćwiczyłam nawet o 22 w nocy. 

A jak tam u was? 

8 komentarzy:

  1. gratulacje, świetne wyniki :)

    Mogłabym prosić o poklikanie w tym poście? http://wildstrawberryand.blogspot.co.uk/2016/04/wholesalebuying-wishlist.html bardzo mi na tym zależy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że jesteś regularna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety ostatnio zaniedbałam kwestię ćwiczeń, koniecznie muszę do nich wrócić. Świetne wyniki, regularność w ćwiczeniach to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń