24 kwietnia 2016

Przegląd kosmetyków do makijażu twarzy


Z okazji kosmetycznej niedzieli chciałabym wam pokazać moją kolekcję kosmetyków do makijażu twarzy. Ostatnio na promocji w Rossmannie zaopatrzyłam się w zapasy i mogę śmiało stwierdzić, że na przyszłe kilka lat mam już kosmetyki. Pokażę wam podkłady, pudry, róże, bronzery i rozświetlacz oraz korektory. 



1. The ONE krem BB Oriflame - jedyny krem BB, jaki kiedykolwiek miałam. Jest to nagroda z Oriflame. Sama na pewno bym go nie kupiła. Mam najjaśniejszy odcień i sprawdza się on dobrze. Pasuje do kolorytu mojej twarzy. Dość dobrze kryje, ale trzeba go przypudrować, ponieważ bardzo się świeci.

2. The ONE matte velvet Oriflame - podkład matujący, którego mam resztkę. Matuje dość dobrze, ładnie kryje i nie tworzy efektu maski. Nie ciemnieje na twarzy. 

3. BeBeauty fluid kryjący - dostałam od mamy i nie zdążyłam go jeszcze wypróbować, ale myślę, że będzie on dla mnie na razie za ciemny. 

4. Lirene glam&matt - dostałam do teściowej, dla której był za jasny. Paradoksalnie dla mnie jest o wiele za ciemny i używałam go w poście o tym, jak się nie malować. Ogólnie jest to dobry podkład, tylko odcień mi nie pasuje. Do tego się utlenia, co sprawia, że jest jeszcze ciemniejszy. 

5. Giordani Gold Oriflame - jest to świetnie kryjący podkład. Konsystencja jest dość ciężka, ale po kilku minutach wcale go nie czuć. Nie zapycha. Jest dość gęsty. Niestety ma różowawe tony, które mi bardzo przeszkadzają. Kupiłam go na bardzo dużej promocji, dlatego nie żałuję tak bardzo. 

6. AA satynowy podkład - kupiony na promocji w Rossmannie. Szukałam po prostu dość taniego podkładu, którego odcień będzie pasował do mojej cery. Znalazłam coś idealnie dla siebie. Ładnie kryje, odcień idealny. Do tego jest lekki i niewiele go trzeba. Niecała pompka na jedno użycie.



1. Korektor The ONE illuskin Oriflame - jest to korektor w płynie, którego mam najjaśniejszy odcień. Dobrze kryje, lekko się rozprowadza i nie zbiera się w załamaniach pod oczami. 

2. Korektor Very Me Oriflame - jest to korektor w sztyfcie, który dobrze kryje, ale bardzo szybko schodzi. Niestety, zbiera się we wszelkich załamaniach gdy się z nim przesadzi. A bardzo łątwo nałożyć zbyt wiele. 




1. Puder matujący Eveline - dobrze matowi, ale nie trzyma się przez bardzo długo. Krycie ma nikłe, dlatego lepiej mieć bardzo kryjący podkład. Jest bardzo wydajny i to moje trzecie opakowanie tego pudru.  

2. Rimmel Stay matte - ślicznie pachnie. Musiałam to napisać. Zawiera delikatnie drobinki, które nie świecą się na twarzy. Ładnie matuje, ale nie wiem ile tak na prawdę jest w stanie przetrwać. 



1. Bronzer Eveline - zupełnie matowy, bardzo ciemny i łatwo z nim przesadzić. Nałożony w odpowiedniej ilości daje bardzo ładny efekt. 

2. Bronzer Paese - ten zawiera drobinki. Chciałam wtedy kupić matowy i niby był, a w domu okazało się, ze wcale nie jest. Nie wiem, jak na niego patrzyłam. Ale nie zawiodłam się, ponieważ daje bardzo ładne, delikatne wykończenie. Jedyne co, to pokruszył mi się cały, ale naprawiłam go. 




1. Róż Wibo Blush creme - róż, który składa się z dwóch odcieni - ciemny satynowy i jasny błyszczący. Połączone razem dają śliczny, naturalny, dziewczęcy efekt. 

2. Róż Wibo Smooth'n wear - jeden kolor. Jest dość ciemny, ale na policzkach wygląda naturalnie, ponieważ nabieram go w dość małej ilości. Mam go od ponad roku i zużycia na razie nie widzę. 




Rozświetlacz Wibo Diamiond Illuminator - bałam się tego produktu, dlatego kupiłam go teraz na promocji za niecałe 5 zł. I nie żałuję! Tworzy prawie niewidoczny efekt, który odbija światło i rozświetla cerę. Nie ma takiego nachalnego błysku, trzyma się tam,gdzie zastał nałożony. Polubiłam efekt, jaki daje. 




Znacie te produkty? A może macie swoje typy?

4 komentarze:

  1. Klaudia, bardzo mi miło, że czytasz i komentujesz moje wpisy na blogu. Ja odpowiadam na Twoje komentarze i czasami zadaję Ci pytania, ale mam wrażenie, że nie zaglądasz już ponownie do skomentowanych postów. Zaznacz sobie opcje "Powiadamiaj mniej" w prawym dolnym rogu pod komentarzem, to dostaniesz powiadomienia na e-mail :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubie Rimmel Stay matte ;)

    OdpowiedzUsuń