13 maja 2016

5 AKTYWNOŚCI WIOSENNYCH


Ostatnie dni są bardzo ciepłe. Świeci ciągle słońce, brak deszczu. Jest pięknie. I ja oraz mój organizm odczuwamy to jak najbardziej pozytywnie. Im więcej słońca, tym więcej mam chęci do działania. Co się jednak stało, że przez tyle czasu mnie nie było? Otóż uspołeczniałam się, co myślę, że dobrze mi wychodzi. Nareszcie. 
Dziś przychodzę do was z kilkoma pomysłami na to, co można robić w takie ciepłe dni, by nie marnować swojego zapału do pracy, ale też zrobić coś, czego raczej nie robi się w innych porach roku. Latem często jest zbyt gorąco, zimną się nie chce, a jesienna chandra potrafi niejednego przybić do ziemi.

5 AKTYWNOŚCI WIOSENNYCH
  1. Porządki w butach/ubraniach - jest ciepło, można szybko po przymierzać wszystko. W dobrym humorze nie będziemy narzekać na wszystko, co mamy i z łatwością znajdziemy ubrania, które lubimy, których nie nosimy, które są idealne na teraz itp. Ja np. dziś zrobiłam porządek w butach i okazało się, że mam sandałki (o których zapomniałam), dwie pary za małych i jedną za dużych butów. Warto było. 
  2. Diy - taki wiosenne. Może jakieś dekoracje? Ja mam zamiar zrobić sobie ładny parapet w oknie. Na razie jest to tylko w fazie "zamiarów", ale w przyszłym tygodniu postaram się ten pomysł zrealizować. Może się zaciągnie narzeczonego do pomocy? 
  3. Dieta - nie chodzi mi o głodzenie się. Ale teraz mamy już dostęp do większej ilości warzyw i owoców, więc możemy wzbogacić naszą dietę. Do tego pijmy dużo wody. 
  4. Sport na świeżym powietrzu - nie jest za zimno ani za ciepło. Spokojnie można wyjść na dwór i poćwiczyć. Ludzie będą się patrzyć i obgadywać? Niech sobie robią co chcą, ważne, byś ty wiedziała, że robisz coś dla siebie i lubisz to robić. A jak się dotlenisz w tym czasie!
  5. Nauka/czytanie na dworze - światło na dworze na pewno jest o wiele lepsze, niż w domu. Do tego (przynajmniej mi) na świeżym powietrzu wszystko lepiej wchodzi do głowy. Po za tym o wiele przyjemniej się siedzi, a do tego można się troszkę opalić. 
A wy macie jakieś propozycje? 

2 komentarze: