27 czerwca 2016

Notes wielofunkcyjny


Dziś miałam egzamin praktyczny. I co? I w końcu moje wakacje się zaczęły! Jeszcze tylko dziś czeka mnie praca i spokój. Ale nawiązując do tytułu posta- jak ja uwielbiam notesy. Wszystkie. Jak najwięcej! Więc kupiłam sobie kolejny notes. Ale zrobiłam z niego coś wielofunkcyjnego. 



W notesie mam 17 części z których każda zawiera po 5 kartek (ostatnia trochę więcej). Każda jest nazwana. A wszystko umieściłam w spisie treści.


Będzie to taki trochę scrapbookingowy notes. Mam zamiar wklejać tu różne rzeczy, zapisywać trochę. 


Jeśli będziecie chcieli, żeby pokazać wam więcej - piszcie w komentarzach!


6 komentarzy:

  1. fajny pomysł :D ja nie mam siły do robienia takic rzeczy :D jakoś się nudzę syzbko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ;) ja staram się wciągać w rózne rzeczy :)

      Usuń
  2. Przydał by mi się taki notesik, extra się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny notesik, to najlepsze rozwiązania dopasowane do naszych własnych potrzeb :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja - im bardziej dostosowane do potrzeb tym lepiej ;)

      Usuń