5 czerwca 2016

Oczyszczanie olejkami


Byłam zdecydowaną przeciwniczką olejków. Nie ważne do czego - po co tego używać, skoro to tłuste, nieprzyjemne i w ogóle potem trzeba jakoś to zmyć. Najpierw przekonały mnie olejki do włosów, potem do mycia, co ciała. Ostatnio walczyłam z sobą i olejkiem do mycia twarzy. Bałam się go. Bałam się zapchania cery i w ogóle wszystkiego. Ale kupiłam. I zmieniłam zdanie. 


KOLASTYNA Olejek do mycia twarz/oczy/usta

Za około 15 zł mam 145 ml olejku do mycia. Ma on złoto-żółtą barwę. Konsystencja ciut gęstsza niż woda. Zapach kojarzy mi się z preparatami z filtrem z Kolastyny. Być może to nie ten sam zapach, ale jest bardzo podobny. Podoba mi się i nie drażni. 


Zawiera cztery olejki: pistacjowy, migdałowy, morelowy oraz oliwę z oliwek. Można go stosować do każdego typu cery. Moja jest mieszana i dobrze się do niej spisuje. 

Opakowanie jest przeźroczyste z naklejkami z przodu i z tyłu. Dokładnie widać, ile kosmetyku zostało. I mnie jest to jeszcze bardzo dużo, ale czuję, że produkt jest bardzo wydajny - na jedno mycie wystarczy jedna pompka. I właśnie - jest ona obracana przez co można zablokować tak, by produkt nie wyciekał. Działa to wszystko w miarę sprawnie, ale można by  jeszcze ulepszyć. 

Działanie było zaskakujące. Wyciskałam produkt na dłoń, rozsmarowałam, były już całe tłuste. Myślę sobie, że to będzie masakra, ale zaryzykuję. Zaczęłam myć twarz, dość długo. Już i tak wszystko było tłuste więc co za różnica. Olejek nie pienił się ani nic. Nie wiem dlaczego, ale tego się właśnie spodziewałam. Przyjemnie mi pachniał, więc trochę mi to zajęło. W końcu stwierdziłam, że trzeba by go zmyć z twarzy. Zaczęłam od przepłukania rąk i jakie było moje zdziwienie, że samo wodą cały olejek zszedł i nic tłustego nie zostawił. Z twarzy to samo. 


Oczyścił moją cerę z makijażu, którego myślałam, że nie mam po poprzednim demakijażu. Dlatego stwierdzam, że będę używać go codziennie, bo domywa nawet to, czego niby nie ma. 

Jestem bardzo z niego zadowolona. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz