18 lipca 2016

1. Tydzień wyzwania za nami - konturowanie



Pierwszy tydzień wyzwania makijażowego miał na celu naukę lub pokazanie konturowania twarzy. Sama robię to od dawna, ale z różnymi skutkami, dlatego potraktowałam ten tydzień jako wzmożoną naukę. Efekty mnie zadowoliły. 



Na zdjęciu powyżej jestem tylko w podkładzie i zwykłym pudrze. Jeszcze bez konturowania. Na poniższym zdjęciu za to mam na sobie róż, bronzer i rozświetlacz. Różnica jest niewielka na zdjęciu, ale na żywo wygląda to całkiem inaczej. Tak sobie pomyślałam, że kolejny raz poproszę kogoś, żeby zrobił mi zdjęcia i wszystko to będzie ładniej wyglądać. 


Poniżej pokażę wam jeszcze dwa zdjęcia. Pierwsze bez, a drugie z konturowaniem. Muszę raz spróbować robić to na mokro. 



A tu pierwsza próba, która utwierdziła mnie w przekonaniu, że co za dużo, to nie ładnie ;) 


 A jak wam poszło?

Kolejny tydzień to: zabawa cieniami. Chętnych proszę o wiadomości w komentarzach lub na e-mail: kajaroszewska@gmail.com

4 komentarze:

  1. Ja ostatnio codziennie konturuje bronzerem, tak się przyzwyczaiłam i zajmuje mi chwilke;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie próbowalam konturowania na mokro,, natomiast na sucho konturuję twarz sporadycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też na mokro jeszcze nie próbowałam :)

      Usuń