25 lipca 2016

2. Tydzień wyzwania - zabawa cieniami


Ostatnio bardzo lubię bawić się cieniami. Maluję się nimi co dzień. Stąd w paletce z Lovely takie zużycie niemi, że robią mi się rowy w tych podłużnych kolorach. Mam zamiar zainwestować w jakąś lepszą paletkę, ale na razie czeka mnie duży wydatek i będę musiała z nim poczekać. 


Jeden z tych makijaży jest nudziakowy - jedynie w brązach, a drugi zielony (i to dość bardzo). Jeden rozblendowany, a drugi bardziej geometryczny (w sensie że nie blendowałam cieni). 

Do makijaży użyłam cieni May To Be - jednej paletki zielono-fioletowej, a drugiej brązowej. Do tego w nudziakowej wersji w kąciku użyłam rozświetlacza z Wibo. 

Używałam nowych, puchatych pędzli - jeśli chcecie, pokażę je wam - o tym piszcie w komentarzach. 



A wy jakie kolory lubicie? :) 

2 komentarze: