31 lipca 2016

6 ćwiczeń na ręce


Dziś przebywam jeszcze po za domem i nie bardzo mam jak pisać o kosmetykach, bo te, które mam przy sobie już recenzowałam. Dlatego przychodzę do was z sześcioma ćwiczeniami na ręce. Dwa są na rozciągnięcie mięśni rąk, a cztery na ich wzmocnienie. Nie uważam się za osobę dobrą, ale te ćwiczenia pomagają mi, więc być może pomogą i wam. 



Ćwiczenie 1. 

Wyciągnij jedną rękę przed siebie. Niech znajduje się mniej więcej równolegle do podłoża. Obróć ją dłonią do dołu, tak by wierzch dłoni był skierowany do ciebie. Złap drugą dłonią palce ręki wyciągniętej. Następnie odrobinę dociskaj dłoń w swoją stronę - będzie wtedy bardziej pod kątek prostym w nadgarstku. 

Utrzymaj to 30 sekund, po czym zmień rękę. 

Powtórz ćwiczenie po 3 razy na każdą rękę. 


Ćwiczenie 2. 

Usiądź tak, by było ci wygodnie - może być po turecku. Jedną rękę przełóż za plecy dołem, a drugą górą. Następnie spróbuj (jeśli nie umiesz) lub złap dłonie za placami. 

Utrzymaj pozycję 30 sekund i zmień układ rąk. 

Powtórz ćwiczenie po 3 razy na każdą stronę. 



Ćwiczenie 3. 

Połóż się na brzuchu. Oprzyj stopy o podłoże tak, by móc swobodnie na nich się podnieść. Dłonie połóż stabilnie na spodach i podnieś się. W nadgarstku musi utworzyć się kąt prosty. Dojdziesz do niego, gdy ramiona będą znajdować się nad dłońmi. Plecy z nogami mają tworzyć linię prostą. 

Utrzymaj pozycję przez 3 sekund. 

Powtórz ćwiczenie 3 razy. 


Ćwiczenie 4. 

1. Stań... Połóż się... Przyjmij pozycję jak w ćwiczeniu trzecim. 

2. Zegnij jedną rękę i stój teraz na jednej ręce wyprostowanej, a drugiej położonej od dłoni do łokcia na podłożu. 

3. Zegnij drugą rękę.

4. Wyprostuj rękę, którą zgięłaś jako pierwszą. 

5. Wróć do pierwszej pozycji. 

Powtórz ćwiczenie po 5 razy na każdą stronę (czyli 5 razy zaczynasz od prawej ręki, a 5 razy od lewej ręki). 


Ćwiczenie 5. 

Zegnij nogi w kolanach. Oprzyj je o podłoże w kolanach. Ręce połóż stabilnie na dłoniach na podłożu. Zginaj ręce i prostuj je na zmianę. 

Powtórz ćwiczenie 10 razy. 


Ćwiczenie 6. 

Stań w pozycji z ćwiczenia 3. Zbliż nogi do siebie. Podnieś jedną ręką i obróć się na bok. Możesz to także zrobić inaczej. Usiądź bokiem, wyciągnij nogi i podnieś się na jednej ręce. 

Utrzymaj tę pozycję przez 30 sekund. 

Powtórz po 3 razy na każdą stronę. 


Cały trening czasowo wyniesie około 18 minut. Wszystko zależy od ćwiczenia 4 i 5. 

Myślę, że nie jest to długi trening, a i tak nie trzeba zrobić każdego ćwiczenia. 

Dlaczego jest tak mało powtórzeń np. pompek? Jestem osobą początkującą i nie chcę sobie zrobić krzywdy. Jeśli tobie jest łatwo zrobić więcej powtórzeń - proszę bardzo. Dostosuj trening pod siebie :) 

Jak wam się podobają te ćwiczenia? 




2 komentarze:

  1. Ładna figura ;) i fajne ćwiczenia ;)
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w chociaż jeden link ? http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/07/trzecie-zamowienie-z-dresslink-recenzja.html Bardzo mi pomożesz. Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń