2 lipca 2016

Denka ostatniego czasu


Ostatnio miałam dość duży problem z denkowaniem kosmetyków. Jakoś tak mi to nie szło. Zaczynałam mnóstwo kosmetyków i żadnego nie kończyłam. Dlatego teraz mam nowy plan na wszystko, ale o tym nie dziś. Poniżej znajdziecie recenzje kosmetyków, które zużyłam w ostatnim czasie.



1, 2, 3. Kosmetyki Milk&Honey - szampon, odzywka oraz żel pod prysznic. Pisałam wam o nich tu. Ogólnie jestem z tych kosmetyków zadowolona, mają ładny zapach, szampon dobrze myje i mocno się pieni, żel także, a odżywka ładnie nawilża i nabłyszcza włosy. Chętnie wrócę do tych kosmetyków. 

4, 5. Odżywki do włosów - jedna z farby do włosów. O niej pisać nie będę. Druga z Oriflame (Love nature), o której także już wam pisałam. Zużyłam już któreś z kolei jej opakowanie. Ładnie nawilża i pachnie - mandarynką i zieloną herbatą. 

6. Krem pod oczy Love Nature z Oriflame - jest to malutki kremik z otworkiem przez który wyciska się kosmetyk. Niby jest przeciwstarzeniowy, ale ja go kupiłam ze względu na moje cienie pod oczami. Czy coś zrobił z tą skórą? Szczerze, nie bardzo. Nie zauważyłam żadnych zmian. Nie wrócę do niego. 

7. Ziaja Intima - żel do higieny intymnej. Nie podrażnia i jest bardzo wydajny. Nic więcej chyba nie mogę o nim napisać. 

8, 9. Maseczki do twarzy - Love Nature z glinką. Jest to maseczka do cery tłustej, ale spokojnie używałam jej przy cerze mieszanej. Ładnie wygładza, oczyszcza. Jedyne, co mi przeszkadza to zmywanie jej. Ogólnie nie lubię zmywać maseczek, wolę te typu peel-off. Drugiej maseczki nie opisze, bo dostałam od mamy resztkę. 

Próbki, które zużyłam:
  • Ziaja z nowej serii - balsamo-żelo-odżywka do włosów. Wszystko w jednym. I wszystko to mi się podobało. Łącznie z zapachem. Chętnie bym wypróbowała pełnowymiarowe kosmetyki. 
  • Ziaja liście zielonej oliwki krem z filtrem do twarzy oraz kremy do cery naczynkowej - kompletnie dla mnie nie trafione. Za tłuste a do tego nie robiły nic z moją cerą. 
Kolejne denko mam nadzieję, że będzie większe. A jak u was? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz