27 sierpnia 2016

Podsumowanie ostatniego tygodnia wyzwania makijażowego


Ostatni makijaż miał być inspiracją. Inspirowałam się więc osobą: Maxineczką, która prowadzi swój kanał na You Tubie. Jej makijaże często są błyszczące i mocne. A mój? Jest delikatny. Jakoś tak się nie mogę przemóc, by był mocniejszy. Ale zainspirowałam się też konturowaniem twarzy i zrobiłam to chyba lepiej niż zwykle. 



Nie potrafię sobie zrobić porządnych zdjęć. Prosiłam mojego P., ale to także nie jest to coś. Dlatego sobie jakoś radzę, a zdjęcia są, jakie są. Może kiedyś będzie lepiej. 


Jak zawsze króluje u mnie kreska na powiece. Jakoś nie mogę się bez nich obyć. 



To koniec wyzwania, ale dzięki niemu stwierdziłam, że muszę zacząć bardziej kombinować z makijażem i gdy uda mi się coś ciekawszego zmalować - chętnie się z wami podzielę. Może nawet wtedy zrobię coś w stylu Krop po kroku. 

Co wy na to? 

6 komentarzy:

  1. U mnie cześciej kreska na dolnej powiece:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny delikatny makijaż!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten makijaż w realu był odrobinę ciemniejszy :) nie wiem, dlaczego na zdjeciach wychodzi taki jasny :)

      Usuń
  3. Fajny :) U mnie obowiązkowo musi być kreska i mocne rzęsy! :)

    OdpowiedzUsuń