1 sierpnia 2016

Tylko 5 kosmetyków!



Trzeci tydzień wyzwania za nami. Tym razem do zrobienia całego makijażu użyłam tylko pięciu kosmetyków. Wiem, że są dostępne palety, na których są róże, pudry, rozświetlacze, bronzery i cienie. Ale potraktowałabym to jako 5 kosmetyków, a nie jeden - tylko dlatego, że to paletka. Jedyne co, to cienie potraktowałam jako jedno (mam trio).


Bardzo długo zastanawiałam się, co użyć. Przeszłam różne kombinacje, ale doszłam do tego, że do wykonania makijażu użyłam:

  1. Korektor w płynie: Oriflame The ONE illuskin conclearer w odcieniu ... light (kawałek napisu mi się zmazał)
  2. Puder matujący: Eveline anti shine complex w odcieniu 34 medium beige
  3. Róż: Wibo Smooth'n wear blusher w odcieniu nr 1
  4. Tusz do rzęs: Maybelline Lash sensational w fioletowym opakowaniu 
  5. Cienie: May to BE cosmetics w brązowym kolorze (numerek mi się starł)

Kolejny makijaż to: kredki! Czyli makijaż wykonany samymi kredkami (wyjątek: tusz do rzęs). 

2 komentarze:

  1. Też używam tego tuszu ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń