7 sierpnia 2016

Wielkie Projekt Kosmetyczny: złote trio pielęgnacyjne | Cztery Pory Roku, Oriflame, L'oreal


Dziś już chyba wszystko wróciło do normy. Już wiem, jaki mamy dzień tygodnia, ale i tak ciągle mi to nie pasuje. Ostatnio żyłam w dużym biegu. Ale pisząc na temat: dziś opowiem wam o trzech kosmetykach pielęgnacyjnych: balsamie do ciała, odżywce do włosów oraz kremie do twarzy. Także dziś prawie całe ciało, haha. 



Cztery Pory Roku Balsam do ciała rozświetlający 

Balsam rozświetlający, który zawiera drobinki złota oraz masło shea. Znajduje się on w dużej tubce o pojemności 250 ml. Tubka jest dość miękka, ale nieprześwitująca. Pod światło oczywiście widać dokładne zużycie kosmetyku. 

Konsystencja jest dość zbita i trzeba się troszkę natrudzić, żeby wydobyć balsam z tubki i małym otworze. Zamykane jest na klik. Pachnie dość ładnie, ale zapach nie utrzymuje się szczególnie długo. Ten balsam jednak mnie nie urzekł, o czym przekonacie się, gdy opiszę jego...

...działanie. Balsam oczywiście rozświetla, ale jakoś ten efekt niewiele mi się podoba. Gdy balsam zaschnie przy otworze tubki - robi się z niego złota guma. Także no... Nawilża znośnie, ale efekt nie utrzymuje się tak, jak przy np. Maśle Kakaowym z Ziaji. 

Ocena: 2/5


Oriflame Milk&Honey Gold Day Cream - krem do cery suchej i bardzo suchej

Gdy zamawiałam ten krem nie zauważyłam do jakiej cery jest. Więc moje zdziwienie było dość duże, gdy okazało się, że jest do cery suchej w kierunku bardzo suchej. Miałam już kiedyś inny krem do tego typu cery. Wiedziałam, że mogę się spodziewać lepkiej i tłustej mazi... A co przyszło? 

Krem opakowany jest w kartonik, który już wyrzuciłam, więc nie będzie zdjęcia. W środku znajduje się szklany słoiczek z delikatnie złotą zakrętką. Po odkręceniu jest sreberko, przez co widać, że nikt kosmetyku nie używał. 

Konsystencja kremu jest zadziwiająco... lekka! Nie jest on zbity, a raczej taki bardziej lejący. Z drugiej strony znów nie jest całkiem płynny. Zapach taki, jak cała seria - delikatnie miodowy. Bardzo ładny. 

Dobrze nawilża, nie zostawia tłustej warstwy, ładnie się wchłania i bardzo ładnie pachnie. Wydaje mi się, że będzie on bardzo wydajny, ponieważ używam go w o wiele mniejszej ilości niż innych kremów. Jestem z niego bardzo zadowolona. 

Ocena: 5/5


L'oreal Elseve odżywka odbudowująca

Odżywka znajduje się w tubce o pojemności 200 ml. Jest ona twarda, nieprześwitująca. Pod światło widać tylko delikatny zarys zawartości. Zamykana jest ona na klik. Opakowanie posiada dość sporą dziurkę i dobrze, bo... 

...konsystencja jest dość zbita. Odżywka nie leje się. Dobrze rozprowadza się na włosach. Na moje długich włosach potrzeba jej dość sporo, ale tak samo jak i każdej innej odżywki. Zapach jest ładny i nienachalny. 

Na włosy działa dość dobrze. Nawilża. Wygładza. Bardzo ułatwia rozczesywanie na czym bardzo mi zależało, ale to nie jest to coś. Nie dociąża dobrze włosów. 

Ocena: 4/5

2 komentarze: