24 października 2016

Ćwiczenia z piłką



Chciałam wam pokazać kilka ćwiczeń i powiedzmy się udało. Zdjęcia są słabe, ale widać na nich to, co trzeba. Nie miałam dobrych warunków do ich zrobienia. Może kolejne wyjdą trochę lepiej. 


1. BRZUSZEK NA PIŁCE
Siadamy tak jakby na piłce (widać na zdjęciu) i odchylamy się do tyłu. Następnie wracamy do pierwotnej pozycji. Powtarzamy wybraną ilość razy. 
Jak dla mnie to ćwiczenie jest wygodniejsze i lepsze od tradycyjnych brzuszków. 


2. ODPYCHANIE PIŁKI PLECAMI
Siadamy obok piłki opierając się o nią plecami. Prostujemy nogi trzymając stopy twardo na podłodze. I wracamy do pierwszej pozycji zginając nogi z powrotem. 

3. PLANK Z PIŁKĄ
Nogi kładziemy na piłce, a ręce stawiamy stabilnie na ziemi. Tym razem ruszać się będą nogi. Zginamy je do klatki piersiowej, a piłka jedzie z nimi. Następnie prostując nogi, osuwamy piłkę na poprzednie miejsce. 


4. PODNOSZENIE
Kładziemy się na plecach. Ręce wkładamy pod plecy by je unieść. Piłkę bierzemy między stopy lub łydki (w zależności od upodobań) i podnosimy piłkę. Opuszczamy i znów podnosimy. Staramy się nie kłaść jej na ziemi. 

5. PÓŁ MOSTEK
Jeśli masz problem ze zrobieniem mostku lub pół-mostku to jest to ćwiczenie dla ciebie. Kładziesz się jak w pozycji drugiej przy brzuszkach. Opierasz dłonie o podłogę, a między nimi umieszczasz głowę. Stopy przyciągasz do piłki. 



I to jest kilka moich ćwiczeń. Kolejne zdjęcia będą lepsze. 

2 komentarze:

  1. Najpierw musiałabym się w taką piłkę zaopatrzyć :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię różne takie dodatki do ćwiczeń ;D

      Usuń