1 października 2016

FIT&BEAUTY - WYZWANIE


W końcu udało mi się i mogę napisać dla was o wyzwaniu, które będzie trochę inne niż zwykle. Zacznie się ono dziś. A skończy? Mam nadzieję, że nie skończy się, ale przerodzi w styl życia, nawyki dzięki czemu wszyscy będziemy zdrowsi i lepsi. Tyle słowem wstępu, a poniżej opiszę wam, jak to wszystko będzie wyglądało. 


Wyzwanie składa się z czterech kategorii. Nie każdy musi brać udział w każdej i nie zawsze tylko na moich warunkach. Możesz wybrać sobie jedną, dwie, ale także wszystkie. To właśnie będzie fajne (tak mi się wydaje), bo każdy może dostosować wyzwanie do siebie i swoich potrzeb. 

W każdej kategorii będę publikować posty o określonej tematyce. Dzięki temu wprowadzę i siebie i was w świat zdrowia, sportu i urody. Postaram się dokładnie opisać wszystko, pomóc wam zrozumieć co, po co i dlaczego. Jak na razie w każdej kategorii mam ustaloną tematykę wpisów, ale być może coś także zrodzi się w trakcie w mojej głowie, albo w twojej. Wtedy chętnie o tym przeczytam w komentarzach. 

ZDROWIE

Na chwilę obecną mam tu ustalone trzy tematy poniekąd związane ze zdrowiem: 
  1. Badania. 
  2. Osobiste rzeczy
  3. Pomoc (krwiodawstwo, oddawanie szpiku itp.) 
W tej kategorii uczymy się jak zadbać o zdrowie od wnętrza, ale także na zewnątrz. Dowiemy się też, że to zdrowie można wykorzystać - w jaki sposób? Czekajcie na wpisy. 

ŻYWIENIE

Ogrom tematów, który mnie nawiedził w kwestiach żywienia to cud. Nie jestem maniaczką zdrowego odżywiania, ale chciałabym coś w swojej diecie zmienić. Dlatego zaczniemy tu od podstaw, jakimi są: poznanie każdej witaminy, mikro i makroelementu oraz innych składników żywności: błonnika, białka, węglowodanów, tłuszczy i wody. Każdy osobno, od podszewki. Co to jest? Po co? Dzięki temu łatwiej się będzie przekonać do zdrowszego odżywiania. 

Gdy już przejdziemy podstawy - zaczniemy rozmawiać o tym, co warto, a czego nie warto jeść. O konsekwencjach, które mogą być zbawieniem, albo wielką szkodą dla zdrowia. Na koniec opracujemy zasady zdrowego żywienia, a później pokażę wam kilka przepisów. 

PIĘKNO

Ta kategoria wkradła się tu całkiem przypadkiem, bo bardzo lubię kwestie urody. Została na stałe, bo znalazłam w niej sens. Nie będę tu pokazywać, jak ukryć niedoskonałości i kompleksy. Zbadamy każdą partię ciała od włosów po stopy. Dowiemy się, jak o nie zda, co zrobić, żeby wyglądały naprawdę dobrze. Poszukamy innowacyjnych rozwiązań, a nową pielęgnację potraktujemy jako obowiązkowy etap. 

SPORT

I tu będzie największy freestyle. Każdy lubi coś innego. Każdy może uprawiać inny sport. A ja? Spróbuję jakichś nowych. Będę szukać czegoś zupełnie innego od tego,  co lubiłam do tej pory. A od was oczekiwać będę zeznań z walki o piękne i zdrowe ciało. 


No dobra... Wszystko jasne... ale. Ale jakie tu jest wyzwanie? 

Wyzwanie w tym jest wielkie. Nie chodzi tylko o to, że będę wam pisać o tych wszystkich aspektach. RAZEM, bo ja także nauczę się czegoś nowego, wprowadzimy w swoje życie nowe nawyki, urozmaicenia, dzięki którym będziemy stawać się lepszymi fizycznie osobami. 

W poniedziałki będę wam publikować zadania na dany tydzień w tych czterech kwestiach. I przez tydzień będziemy próbować coś z tym zrobić. Oczywiście, w tygodniu będą się pojawiać wpisy o tej tematyce, dzięki którym lepiej zrozumiemy i łątwiej wprowadzimy nowe nawyki. 


JEŚLI JESTEŚ OSOBĄ, KTÓREJ ZALEŻY NA ZDROWIU - DOŁĄCZ DO NAS. NIE TRZEBA WIELE, A MOŻEMY RAZEM SOBIE POMÓC. 

Jeśli prowadzisz bloga, możesz tam prowadzić zeznania z wyzwania i podsyłać mi linki w komentarzach - wtedy opublikuję je na moim blogu. 

ZAPRASZAM!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz