23 października 2016

Pomadka 5-in-1 The ONE



Pracuję w firmie Oriflame. Bardzo lubię ich kosmetyki. Skusiłam się na pomadkę z serii The ONE - czyli średniej półki cenowej, ale dobrej jakości. Chciałam najpierw inny kolor, ale został wyprzedany, więc wybrałam ten. I cieszę się z tego powodu bardzo. 


Na stronie internetowej Oriflame można przeczytać: 

Wielofunkcyjna pomadka o bogatej i długotrwałej intensywności koloru i lśniącym wykończeniu. Formułą Flexi Wax Blend sprawia, że usta są nawilżone, a odżywcze masło shea i mieszanka olejków roślinnych zwiększają uczucie komfortu.

Czy zgadzam się z tą opinią? Owszem. Jest to pomadka zdecydowanie wielofunkcyjna. Nawilża usta bardzo dobrze. Gdy jej używam nie mam uczucia ściągniętych czy spierzchniętych ust. Tak delikatne odcienie można zdecydowanie używać jako pomadkę nawilżającą. Jest to zdecydowanie komfortowa pomadka. 


Wróćmy teraz do początku. Jeśli chodzi o opakowanie, to jestem w 100% zadowolona. Pomadka przybyła do mnie w kartoniku, na którym były wszystkie potrzebne informacje. Po otwarciu mamy plastikowe opakowanie. Jest bardzo dobrze wykonane, nie jest delikatne, i nie rozleci się od razy. Zamyka się na klik. 


Pomadka pachnie bardzo ładnie. Mam odcień coral charisma, czyli coś pomiędzy brzoskwinią a różem. Posiada ona naprawdę delikatne drobinki, które nie wyglądają tandetnie. Jest miękka i przyjemna. Nie wysusza ust i nie daje suchego wykończenia, a raczej taki zdrowy błysk. Na ustach jest bardzo delikatna, ale na takim efekcie mi zależało. 


Normalnie kosztuje ona 32,90 zł (jak się nie mylę), ale ostatnio była na niebywałej promocji po 9.99 zł. Konsultanci mają ją jeszcze taniej!

Ps. Jeśli jesteś zainteresowana kupnem kosmetyków taniej lub zarabianiem, podróżowaniem i nagrodami - napisz do mnie kajaroszewska@gmail.com. Na pewno się odezwę. 


2 komentarze: