2 października 2016

Wielki Projekt Kosmetyczny: denko #3


Przyszła pora na kolejne denko. Jak widzicie, projekt dobrze się ma i odnoszę w nim sukcesy. Tym razem udało mi się zużyć 11 kosmetyków pełnowymiarowych oraz 15 saszetek. Myślę, że jest to całkiem niezły wynik.



Balsam rozświetlający do ciała Cztery Pory Roku - pisałam o nim TU. Ogólnie mówiąc balsam ten nie był całkiem zły, ale bardzo mnie denerwowały drobinki, ciągłe mycie rąk. Nie kupię go ponownie. 

Odżywka do włosów L'Oreal Elseve odbudowująca - pisałam o niej TU. Była jedną z lepszych odżywek do włosów. Ładnie wygładzała włosy, ale nie miała tego czegoś. Więcej w pełnej recenzji. 

Odżywka do włosów BeBeauty - nie polubiłam się z nią za bardzo. Tania, ale mało wydajna. Musiałam użyć jej naprawdę dużo, żeby wygładziła włosy choć odrobinę. Nie kupię jej ponownie. 

Olejek do mycia twarzy Kolastyna - pisałam o nim TU i TU. Jest to dobry produkt z jedną wielką wadą. Jego zalety sprawiły, że kupiłam drugie opakowanie, które własnie zużyłam. Jego wada sprawia, że nie kupię go znów... A szkoda. 


Krem do rąk Lace Love Oriflame - pisałam o nim TU i TU. Ładnie pachniał, dobrze nawilżał i był bardzo wydajny, a do tego tani. Chętnie kupiłabym go ponownie. 

Peeling do twarzy Optimals Oriflame - o nim wspomniałam tylko TU, w kosmetycznych hitach, więc to coś znaczy. Bardzo go lubiłam, ale chyba już jest nie do kupienia. 


Żel do mycia twarzy Nivea - pełna recenzja TU. Nie wrócę do niego tylko dlatego, że teraz używam specjalniejszych kosmetyków do pielęgnacji. 

No 36 - żel do usuwania twardej skóry stóp - pozostawiony na stopach na chwilę, miał zmiękczać skórę i pomagać w jej usuwaniu. Robił to, ale ledwie zauważalnie, przez co nie kupię go ponownie. 

Peeling Tutti Frutti - pisałam o nim TU. Bardzo fajny peeling. Może kupię go jeszcze raz, jak moja rękawica dokona żywota. 

Pure Skin Oriflame krem maskujący wypryski - nie napiszę o nim nic, po za fakt, że się zepsuł i miał za ciemny kolor. 

Swedish Spa maska do stóp Oriflame - dobra maska do stóp, bardzo wydajna, świetnie nawilżała. Byłam z niej bardzo zadowolona i być może jeszcze raz ją kupię. 


Saszetek opisywać nie będę :) 


10 komentarzy: